viernes, 23 de noviembre de 2012

CANTIGAS

Ai Rosiña, Rosiña de pelo,
vén comigo mallar o centeo;
o centeo, o centeo a cebada.
Ai Rosiña, miña namorada.

Se queres a boa moza,
non vaias por ela á feira;
vaina buscar á súa casa
o día da sementeira.

Miña nai non quere que vaia ao muiño,
porque o muiñeiro rebrinca comigo;
rebrinca comigo e lévame á cama,
miña nai non quere que ao muiño vaia.

Unha noite no muíño,
unha noite non é nada;
unha semaniña enteira,
esa si que é muiñada.

O meu home foi de troula
e veu cheo de fariña;
el muiñeiro non é
non sei a quen se arrima.

O crego foi ao muíño,
era mellor que non fora,
que coa punta da sotana
varreu a fariña toda.

Moito me gusta o amo de hoxe,
que ten cara de pracer
e ten viño tinto na cuba
para nos dar de beber

Hei de ir ás segas a Lugo
e hei de levar a galega,
de día atareina ao pau
e de noite durmirei con ela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario